Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czesiu
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Białogard
|
Wysłany: Pon 8:31, 06 Mar 2006 Temat postu: Porady |
|
|
Tu możecie sobie pomagać nawzajem. Jeśli nie możesz czegoś przejść w Gothicu to napisz swój problem, by inny mógł ci poradzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gorn
Czeladnik
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Pią 16:28, 14 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Mam problem, gram teraz w noc kruka i nie wiec co trzeba zrobić jak Kruk ucieka za drzwi ze szponem Beliara i się wrota zamykają... CO mam zrobić?? Pomóżcie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xilis
Królewski Żołnież
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Pią 18:32, 14 Kwi 2006 Temat postu: RE: |
|
|
I w takich przypadkach drodzy forumowicze stosuje się kody. Gdy w grze pojawiają się bugi. Wpisz jakiś i spróbuj go dogonić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabcko
Królewski Żołnież
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Pią 19:30, 14 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
dobra teraz ja mam problem... mianowicie w gothicu jedynce mam teraz zabic te 3 golemy przed wieza xardasa... zabilem juz kamiennego i lodowego... ale mam problem z ognistym mianowicie nie mam zadnego czaru lodu czy pioruna (bo niby cos tam pisalo ze tak mam go rozwalic)... a nie mam gdzie kupic zwojow bo stary oboz zostal zamkniety... moze wiecie skad mam wytrzasnac potrzebne mi czary do rozwalenia go??...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xilis
Królewski Żołnież
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Pią 19:38, 14 Kwi 2006 Temat postu: RE: |
|
|
Od tego maga w NO co pilnuje rudy. Chodzi tam i spowrotem. Kup najtańszy czar lodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MAFIOSO
Czeladnik
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 10:10, 15 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Gorn napisał: | Mam problem, gram teraz w noc kruka i nie wiec co trzeba zrobić jak Kruk ucieka za drzwi ze szponem Beliara i się wrota zamykają... CO mam zrobić?? Pomóżcie... |
TU NIE TRZEBA ŻADNYCH KODÓW!!!!
tu trzeba isc z powrotem do magów a oni wyslą cie z misja aby zkontaktowac się z innym duchem który po udzieleniu mu poprawnych odpowiedzi da nam pergamin na którym jest zaklęcie otwierające drzwi
w którycg KRUK znikną ci z widoku
Z quahadronem( czy jakoś tak)??-czesiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xilis
Królewski Żołnież
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Sob 12:13, 15 Kwi 2006 Temat postu: RE: |
|
|
No faktycznie. Zapomniałem kilka detali. Ten duch ci zadaje pytania i trzeba mu odpowiedzieć. Odpowiedzi są na tablicach po części. Trzeba poszukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabcko
Królewski Żołnież
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Pon 15:53, 24 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] I: dobra jestem w swiatyni sniacego i zabilem juz 3 szamanow Varrag-Hashor, Varrag-Unhilgt, Varrag-Kashor... i tutaj pytanko gdzie sa pozostali dwaj... i kolejne pytanko jak otworzyc ta krate przed ktora stoi swiatynny straznik i mowi ze nie da przeszkodzic Kalomowi w czyms tam po czym się rzuca do walki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xilis
Królewski Żołnież
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Pon 17:47, 24 Kwi 2006 Temat postu: RE: |
|
|
uuu. Żeby to się pamiętało. Czesiu!! We need a help. Pomocy. Co do bramy to gdzieś był przełącznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
połczyn
Królewski Żołnież
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Białogard
|
Wysłany: Pon 17:47, 24 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
odpowiedzina na pytanka Quarhodrona:
1) Strażnicy Umarłych
2) Kasta wojowników
3) Kapłani
4) Kasta wojowników
5) Uczeni
6) Uzdrowiciele
7) Nie wiem (tak brzmi odpowiedź)
to tak jakby ktos nie wiedział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czesiu
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Białogard
|
Wysłany: Pon 19:39, 24 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
CO do pytanioa Jabcko.
Masz tam jakis taki miecz którego nie możesz używać czy cos takiego i w każdą kostke wbija się go... Tyle mi utkwiło w pamięci...
(nie jestem pewien czy to to akurat...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabcko
Królewski Żołnież
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Pon 21:18, 24 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
no kazdy szaman ma ten miecz i wychodzi się dzieki niemu z komnaty w ktorej byl ten szaman... ale co do tych drzwi za straznikiem swiatynnym nie ma tabliczki ani zadnego przelacznika... no przynajmniej nie wiem czy jest jakis nie widzialem... myslcie dalej co to moze byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
połczyn
Królewski Żołnież
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Białogard
|
Wysłany: Wto 7:54, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Aby dostać się do śniącego, najpierw musisz rozprawić się z pięcioma martwymi szamanami. Po przejściu po zwalonej kolumnie na drugą stronę rozpadliny i przejściu przez wejście czeka cię walka z szkieletami. Musisz się sprężać, gdyż szkieletowi magowie mogą przywołać nieumarłych wojowników. Rozejrzyj się po jaskini. Na prawej ścianie znajduje się malowidło z trzema znakami Zapamiętaj ich kolejność. Na tej samej ścianie, jednak w jej zachodniej części, znajduje się przycisk otwierający pobliską bramę. Przejdź przez nią. Po walce z dwoma szkieletami wejdź dalej i wciśnij oba przyciski. Wejdź do kolejnego pokoju. Tu będą trzy przyciski. Zwróć uwagę na kolor podłogi pod nimi. Wciskaj je w takiej kolejności, w jakiej były przedstawione na malowidle. Otworzą się nowe przejścia. W kolejnym pomieszczeniu będziesz miał do wyboru kolejne dwa przyciski. Rozejrzyj się. Przy jednym z nich leży szkielet. To powinno wzbudzić twoje podejrzenia. Tak, właśnie. Wciskając ten przycisk uruchomisz pułapkę. Użyj zatem drugiego. Podniosą się filary, tworząc pewien rodzaj schodów. Teraz czas rozprawić się z pierwszym szamanem. Wejdź w otwarte wejście. Na końcu korytarza zobaczysz komnatę i postać. To twój pierwszy wróg. Walczy czarami ognia. Rozpraw się z nim i zabierz mu miecz oraz zwój z czarem. Wychodząc, włóż miecz w szczelinę w ziemi. To otworzy wrota.
Teraz wskocz po filarach. Pokonaj nieumrałego orka, wciśnij przycisk i udaj się na spotkanie z drugim szamanem. Tak samo jak w przypadku pierwszego, zabierz miecz i wszystko, co przy nim znajdziesz. Teraz wróć do głównego pomieszczenia. I zeskocz do tunelu. Pozabijaj pełzacze i orki. Wskocz na poziom pomieszczenia. Tu czeka cię walka z szkieletami. W kolejnym pokoju będą trzy przyciski - włącz je. Pokonaj demona. Zmaterializuje się szaman. Zabij go i jak zwykle zabierz wszystkie fanty. Tym samym tunelem, którym tu przyszedłeś, udaj się w drugą stronę. Jest tu pokój z czerwonymi ścianami oraz większe pomieszczenie z pełzaczami i templariuszem. Rozpraw się z insektami. Templariusz też cię zaatakuje. Powinieneś sobie z nim poradzić. Wejdź do czerwonego pokoju. Na jednej ze ścian jest przycisk. Wciśnij go. Teraz wyjdź drugim wejściem tak, byś widział ścianę, na której znajdował się przycisk. Tutaj musisz mieć łuk bądź kuszę. Strzel do kamienia, który znajduje się na ścianie Z podłogi wysuną się kolce. Jeszcze raz wejdź do pokoju. Na przeciwległej ścianie znajduje się obszar ciemności. Podświetl go pochodnią, następnie strzel do przycisku. Otworzy się wejście do pokoju z przyciskami. Wciśnij je w kolejności - trzeci, pierwszy, drugi. Drzwi, których pilnował templariusz, otworzą się (gdy wprowadzisz złą kombinację, pojawią się demony - świetny sposób na szybkie doświadczenie).
Gdy wejdziesz przez nowo otwartą bramę, czeka cię nielicha próba sił z templariuszami. Pójdź korytarzem aż do jeziora lawy, na którym jest wysepka z małą świątynią. Wejścia na wschodniej ścianie prowadzi do pokoi, w których prócz demonów są dzwignie. Otwórz wszystkie trzy. Pomost do kaplicy stoi otworem. Nie wchodź przez główne wejście - pułapka. Skorzystaj z okna. Zabij kolejnego szamana. Obrabuj jego zwłoki i weź miecz z postumentu. Nie sprzedawaj ani nie pozbywaj się go - jest bezcenny. Teraz idź do pomieszczenia, w którym po prawej stronie są zakratowane drzwi, a po lewej filary - po nich dostaniesz się do windy. Zjedź. W pokoju z wodą wciśnij przyciski. Otworzą się zakratowane przejścia w jaskini powyżej. Zabij demony i udaj się długim korytarzem naprzód. Czeka cię starcie z ostatnim szamanem. Co się okaże - jest nieśmiertelny, przynajmniej teraz. Wycofaj się ze świątyni i czym prędzej udaj się do Xardasa. Gdy ten będzie studiował sposób odtworzenia mocy Uzriela, udaj się do zatopionej wieży maga po nową zbroję - następnie wróć do Xardasa, który da ci zwój niezbędny do rzucenia zaklęcia na miecz. Udaj się zatem do nowego obozu. Znajdź Miltena i porozmawiaj z nim. Pomoże ci rzucić czar na miecz.
tyle na ten temat :D :) 8)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Czesiu
Administrator
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/6 Skąd: Białogard
|
Wysłany: Wto 8:42, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Prawie dobrze połczyn napisal, ja to uproszcze, nie wiem jak to wytłumaczyć ale jakoś to napisze...
Pozostali strażnicy są właśnie za tą kratą.
Aby ją otworzyć musisz wykonać kilka czynności ;]
Najpierw stań przed pomieszczeniem z dziurami w podłodze i wyjmij łuk/kuszę. Automatycznie wyceluje w guzik na ścianie. Strzel. Z podłogi wyjdą kolce i na jednej ze ścian otworzy się dojście do kolejnego przełącznika. Również w niego strzel.
Otworzy ci się pomieszczenie z przyciskami i teraz potrzebna jest odpowiednia kolejność przekręcania ( te kolorki co na początku są na ścianie ją wyznaczają ).
Wskoczy kilka demonów i krata się otworzy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xilis
Królewski Żołnież
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Wto 17:56, 25 Kwi 2006 Temat postu: RE: |
|
|
No to było jakoś tak. A co do walki z samym śniącym trzeba tamte miecze powbijać w 5 serc. Po każdym wyskoczy ci książe demonów. Ogulnie sama walka jest banalna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jabcko
Królewski Żołnież
Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Wto 21:44, 25 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
ok dzieks... oblukam sytuacje i zobaczymy czy to wyjdzie (powinno bo wiecie najlepiej... ) a jak cos nie tak to bedziecie musieli kombinowac dalej hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xilis
Królewski Żołnież
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Wto 22:31, 25 Kwi 2006 Temat postu: RE: |
|
|
Nie ma sprawy. Trzeba by było jeszcze raz GI przejść dla przypomnienia. Czesi mi pożyczy.<lol>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzychu
Czeladnik
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Śro 21:34, 03 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Ile zajęło Ci przejście G1?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xilis
Królewski Żołnież
Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/6
|
Wysłany: Czw 15:00, 04 Maj 2006 Temat postu: RE |
|
|
Za pierwszym razem to około miesiąca. Potem już było łatwo i mieszcze się w 5 godzinach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzychu
Czeladnik
Dołączył: 18 Kwi 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Wysłany: Czw 17:27, 04 Maj 2006 Temat postu: |
|
|
Wow. A w ile przechodzisz Gothica 2 i Gothica 2: Noc Kruka?
Nie ten temat!-Czesiu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|