Forum GOTHIC MAD Strona Główna GOTHIC MAD
Forum przeniesione na: http://gothickomiksy.pl/index.htm
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gdyby doszlo do wojny między obozami, kto by wygral?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC MAD Strona Główna -> Dyskusja o Gothic
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabcko
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Wto 17:23, 18 Kwi 2006    Temat postu:

hehe jak to nie do zdobycia... nie ma takich rzeczy na swiecie... nawet japonskie cytadele shogunow mozna bylo zdobyc... co jeden czlowiek zbudowal inny moze to zniszczyc wystarczy miec dobry plan i wszystko jest mozliwe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Nie 19:33, 23 Kwi 2006    Temat postu:

Może i masz racje. Ale nawet każdy ziomal z NO i OB zaatakował na zamek to i tak by przegrali.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabcko
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Nie 19:55, 23 Kwi 2006    Temat postu:

wiesz nie chodzi tutaj o sile ze tak powiem ognia ale o spryt i dobry plan... nie trzeba by bylo atakowac szturmem i wszystkimi silami ale troche pomyslec i atakowac po cichu i z glowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Nie 20:00, 23 Kwi 2006    Temat postu: RE:

Więc SO by skonstruował przemyślaną obrone. Np. pochodnie wokół obozu żeby nie można było przejść niespostrzeżenie. Rozwiązań jest wiele. Najlepiej by było wprowadzić zabujców którzy wyrżneli by straże w nocy i pootwierali bramy. Albo zasypać twierdze gradem strzał. Rozwiązań jest wiele.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabcko
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Nie 20:03, 23 Kwi 2006    Temat postu:

albo zastosowanie pulapki cos w stylu konia trojanskiego... czy tez jakiejs przynety... oj rzeczywiscie rozwiazan jest wiele i to bardzo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Nie 20:11, 23 Kwi 2006    Temat postu: RE:

Można by jakąś strategie przerobić dla potrzeb gothica. Np zrobić mape w Warcrafcie. Tak dla rozmaicenia gry.<lol>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Broli
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Nie 12:40, 30 Kwi 2006    Temat postu:

połczyn napisał:
a z sekty to chyba przetrwał tylko lester i chyba jeszcze jakis jeden gosc


Czesiu napisał:
z sekty jeszcze fortuno(w nocy kruka)


A nieprawda bo przetrfało ich więcej , ale głównie pod postacią Poszukiwaczy (wiem to z pewniego zadania z II lub nocy kruka)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Nie 22:55, 30 Kwi 2006    Temat postu: RE:

No tak skrajnie to się może doczytałeś. Chyba była kwestia Xardasa:
-Część z nicz stanowią zagubieni po spuściźnie Śniącego.
Nie jestem pewien na 100% że to ten fragment ale ja grałem w niemiecką wersje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czesiu
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Pon 9:59, 01 Maj 2006    Temat postu:

Mam tu ciekawostkę odnośnie pauzy w [link widoczny dla zalogowanych] III.
Cytat:
Play...
..... Będzie też normalny ekran ekwipunku, do którego będziemy mogli zajrzeć nawet podczas walki; gra będzie się wówczas toczyć dalej, ale przeciwnicy nie zaatakują nas dopuki nie zamkniemy plecaka...


Czytałem całą recenzję ale nie było tam wspomniane o pauzie tylko to co napisałem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Pon 12:13, 01 Maj 2006    Temat postu:

Noo dzięki za ten wspaniały cytacik ale dyskusja odbiega od tematu. Mamy mówić o wyniku wojny między obozami w GI a nie o pauzie w GIII. O pauzie jest dyskusja na forum o GIII.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAFIOSO
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 8:16, 02 Maj 2006    Temat postu:

heh gdybym ja tam byl to bysmy wygrali (znaczy NO)
zaluzmy ze bramy SO sa pozamykane itp. to wystarczy w nocy kiedy wiekszosc gosci spi (no ale nie straznicy bram itp.): najemnicy podkradają się pod same bramy SO i czekają! ja za pomocą runy teleportuje się do SO!!!
w pierszej kolejnosci podzynam gardła MAGOM OGNIA ( no ze? niby brutal jestem?). potem zamieniam się w chrząszcza, dochodze do bramy zabijam kolesia przy kolowrocie i akcja jak z 2 czesci LOTR!!! Wpadamy i wyzynamy w wszystkich którzy z wolnej woli się nie poddają!!!
i po kłopocie!!!
ci którzy się poddadzą zapędzamy do kopalni (hehe chciał bym zobaczyc GOMEZA wymachującego kilofem:))


po tej akcji ( i po wypoczynku) uderzamy całą falą na tych cpunów z bagna i koniec! Sniący się nie zjawi a my do konca zycia tkwimi w tej zapchlonej kolinii!! le za to na miejscu GOMEZA dowodzimy caaałąąą kolonią ( no bo przeciez chłopaki z NO bedą chcieli nam jakoś nasze trudy wynagrodzic nie )
HAPPY END




wersia 2 to taka ze nie zaibjmy MAGÓW OGNIA tylko Proponujemy im powrót do korzeni znowy złączamy MAGÓW w 1 a nie ze są MAGOWIE OGNIA I WODY
wtedy MAGOWIE OGNIA wchodzą do zamku do gomeza i mordują SILNYCH magnatów!!!! a za ten czas trwa szturm NO to straznicy nie wiedzieli by czy pomuc gomezowi i oddac SO w rece najemników czy walczyc z NAJEMNIKAMI:):):) a i wiecej ousb by się poddało!!!
i w ten sposób mamy 2 rozwiązanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Wto 9:53, 02 Maj 2006    Temat postu:

Cytat:
zekają! ja za pomocą runy teleportuje się do SO!!!
w pierszej kolejnosci podzynam gardła MAGOM OGNIA


Zakładając że wogule będziesz miał te rune. Przyjmuj że nie masz jej bo raczej tak by było. A nawet jeżeli to wiadomo że możesz wejść przez budynek magów dlatego go by obstawiono. Twoje rozwiązania nie są satysfakcjonujące.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Broli
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 29 Kwi 2006
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

PostWysłany: Wto 10:03, 02 Maj 2006    Temat postu:

Xilis napisał:
Zakładając że wogule będziesz miał te rune. Przyjmuj że nie masz jej bo raczej tak by było.


Jak będzie ją miał , przecież zdobywało się jakoś runę teleportacji (chyba leżała na szafce w budynku magów ognia ) Gdzieś tam była napewno !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Darkness
Skazaniec
Skazaniec



Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Łódż

PostWysłany: Wto 21:27, 02 Maj 2006    Temat postu:

Równierz myśle że wygrał by nowy obóz ale gdyby to był konflikt ze starym obozem to populacja nowego obozu zmniejszyła się do 40% a starego obozu nawet i może do 60% . Po drugie wole nowy obóz bo łatwiej się dostać na najemnika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAFIOSO
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 22:31, 02 Maj 2006    Temat postu:

Xilis napisał:
Cytat:
zekają! ja za pomocą runy teleportuje się do SO!!!
w pierszej kolejnosci podzynam gardła MAGOM OGNIA


Zakładając że wogule będziesz miał te rune. Przyjmuj że nie masz jej bo raczej tak by było. A nawet jeżeli to wiadomo że możesz wejść przez budynek magów dlatego go by obstawiono. Twoje rozwiązania nie są satysfakcjonujące.


tą rune mozn zdobyc bedzie w skrzyni w starej wiezy XARDASA


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Śro 12:23, 03 Maj 2006    Temat postu: RE

Wiem gdzie ona jest. Nie o to mi chodzi. Mówisz o wojnie bez bezimiennego. Runy nie ma. Wiem że ty grając bezimiennym pokonał byś cały SO ale załużmy że grasz zwykłym żołnierzem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MAFIOSO
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 8:07, 04 Maj 2006    Temat postu:

no dobra.... załóżmy ze atakujemy PO TYM JAK GOMEZ KAŻE WYBIC MAGÓW OGNIA!!! SO jest wtedy bardzo osłabiony a magowie z NO przyzywają GOLEMY i DEMONY które wyważają bramę:):):) i tak walka moze odbyc się bez najemników którzy weszli by tylko aby złapac tych którzy się poddali:)
w koncu GOLEMY i DEMONY to silne istoty:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Czw 14:47, 04 Maj 2006    Temat postu: RE

Dalej nie rozumiesz o co mi chodzi. Masz wymyśleć plan ataku na SO bez użycia jakiś ekstra potworów czy zaklęć. Masz przy użyciu powiedzmy 10 najemników pokonać cały SO. Jak wymyślisz dobry plan to jest to możliwe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czesiu
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Czw 22:51, 04 Maj 2006    Temat postu:

Ale łatwe(przed wymordowaniem magów) Jak zsyłają do koloni skazańców, to jakiegoś przekabacić na swoją strone i wprowadzić do SO. Zdobędzie tam załufanie wśród ludu. Zostanie wyżej ustawiony w obozie i już. Wszelkie informację będzie przekazywał NO. Wymorduje magnatów i magów nocą, otworzy bramy i da najemniką możliwość wparowania . Te informację mogą być kiedy warty są zmieniane, kiedy ktoś tam spać idzie itp, to jest mój pomysł(trochę to pomieszałem ale da się rozczytać, jak coś nie tak to pisać...) [/url]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jabcko
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Pią 14:34, 05 Maj 2006    Temat postu:

mogliby tez wszyscy podac się za kopaczy ktorzy chca po prostu pracowac dla so w zamian za schronienie i ochrone... miecze to wiadomo ze kazdy nosi przy sobie dla obrony a im posluzylyby do zabicia wszystkich we snie... albo tylko porwac przywodce i pozniej szantazowac ludzi zeby się poddali (tak bez rozlewu krwi... tak tez mozna )...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC MAD Strona Główna -> Dyskusja o Gothic Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin