Forum GOTHIC MAD Strona Główna GOTHIC MAD
Forum przeniesione na: http://gothickomiksy.pl/index.htm
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowe pomysły

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC MAD Strona Główna -> Gothic III
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czesiu
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Nie 22:35, 05 Mar 2006    Temat postu: Nowe pomysły

Oto pomysły, które chciałbym aby znalazły się w [link widoczny dla zalogowanych] III. Z pewnością większości nie będzie ale zawsze można napisać. Jeśli macie jakieś nowe to napiszcie jakie.



- różne style walki, więcej kombosów
- różne środki transportu - łodzie, konie
- zlecanie stworzenia zbroi i w niektórych przypadkach jej ulepszenia
- więcej zbroi, których nie dostaje się w ramach człokostwa w określonej gildii, tj. znalezienia jako skarb, odkupienia od jakiegoś wyjątkowego kupca
- możliwość zdobycia zawodu i "wykształcenia" jako kowal. Poszerzenie listy broni, które może wykuć i których nie można nigdzie kupić
- więcej gildii, np.: Alchemicy (uniwersytet alchemiczny, więcej dodatkowych roślin); Marynarze królewscy; Druidzi; Łowcy Trolli; bardziej rozbudowana Gildia Złodziei; Skrytobójcy; możliwość zostania nekromantą (przejście na stronę Zła)
- obleżenia, wielka bitwa/bitwy, w których można wziąć udział
- więcej trolli, szczególnie czarnych. Stworzenie lokacji - kanionu/doliny/równiny trolli; na kontynencie wiele różnych królestw; Wyspy Południowe (ojczyzna Abujina); państwo orków
- ogromne miasto, np. stolica Myrtany, liczne wsie i osady
- więcej "przypadkowych" miejsc, czyli w ogóle nie związanych z fabułą i zadaniami, np. jaskinie, chaty osób mieszkających na odludziu (myśliwi w lesie, itp.)
- nowe mikstury, głównie nie zmieniające na stałe statystyk naszej postaci, działające przez określoną ilość czasu
- tworzenie przynajmniej tymczasowej drużyny z możliwością wydawania prostych rozkazów jej poszczególnym człokom. Najmowanie pojedynczych NPCów na dłuższy okres czasu
- możliwość wynajmowania ochroniaży, albo ludzi, którzy ochranialiby wskazane miejsce
- potwory, które umieją naprawdę latać (jak wiadomo krwiopijcy i harpie tak naprawde nie latają)
- neutralne zwierzęta: ptaki, sarny, psy, koty
- umiejętności kupieckie (możliwosc targowania się, itp.)
- więcej sekretów, tajemniczych przjść nie związanych bezpośrednio z głównym wątkiem, legendy, mity
- ograniczenia gildii: jeśli ktoś jest magiem ognia (służącym Innosowi), nie powinien móc korzystać z zakleć nekromanckich/czarna magia, nawet ze zwojów
- więcej czarów, run jak i zarówno zwojów z czarami
- prawdziwe schody, a nie tak jak większość w [link widoczny dla zalogowanych] II - podejść
- jakaś porządna arena, na której mogłyby się odbywać walki i turnieje z prawdziwego zdarzenia (możliwość robienia zakładów)
- możliwość odpoczynku, np. przy ognisku
- magiczne bronie, np. Młot gromu (przeciwnik zostaje porażony błyskawicą podczas uderzenia), Ognisty Miecz (przeciwnik zaczyna się palić podczas uderzenia, podobne efekty jak przy Urizielu)
- walka za pomocą dwóch broni jednocześnie (oczwiście nie dwuręcznymi)
- wykorzystanie akrobatyki podczas walki (uniki)
- możliwość zmiany wyglądu naszej postaci (np. tatuaże, fryzura)
- klimat i innowacyjność tak jak w [link widoczny dla zalogowanych] I
- wpływ ekwipunku i uzbrojenia na umiejętności postaci, np. ciężka zbroja ogranicza zręczność, z ciężkim mieczem nie można szybko biegać
- podnoszenie swoich umiejętności także podczas długiego korzystania z broni, treningu. Podobnie jak przy zjedzeniu odpowiedniej ilości niektórych roślin w [link widoczny dla zalogowanych] II.
- wprowadzenie broni ciężkiego kalibru i dalekiego zasięgu: katapulta, balista, taran
- większa interakcja z otoczeniem, możliwość rzucania różnymi przedmiotami oraz ich niszczenia, rozwalanie drewnianych drzwi, kufrów
- tarcze i hełmy!
- możliwość manipulowania NPCami podczas rozmowy, perswazja
- najnowszy Havok , lepsze odwzorowanie fizyki
- nowe efekty, dodanie cieni do obiektów i NPCów
- jeszcze lepsza sztuczna inteligencja. Żeby NPCe widząc w pobliżu o wiele silniejszego i liczniejszego wroga nie rzucały się do ataku tylko ucieczki

No i oczywiście o wiele większy świat i czas potrzebny na ukończenie gry. Bardziej rozbudowana fabuła, więcej zadań pobocznych, dialogów i trudniejszych zadań/zagadek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prosiaczek
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Bąbrówka

PostWysłany: Czw 18:57, 09 Mar 2006    Temat postu:

NP. ja bym chciał aby można było szybciej się poruszać po świecie, chodzi mi o konie itp. Np. słyszałem że będzie taka gildia co jest sprzymierzona ze smokami! FaJNIE by było gdyby można było na nich latać...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
połczyn
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Pią 15:23, 10 Mar 2006    Temat postu:

czesiu masz dużo marzeń i chyba mikolaj wszystkich nie spełni :) ale tez bym chciał środki transportu i więcej rodzajów broni, zbroji i zwykłych przedmiotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prosiaczek
Czeladnik
Czeladnik



Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6
Skąd: Bąbrówka

PostWysłany: Sob 19:42, 11 Mar 2006    Temat postu:

a o transport chodzi. Fajnie by było gdyby można jakeś wozy wynajmować czy okręty nie żeby szybciej się poruszać. NP. w okrętach załoge by się wynajmowało...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czesiu
Administrator
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Białogard

PostWysłany: Pon 17:44, 20 Mar 2006    Temat postu:

nono, świetny pomysł prosiaczku, naprawdę świetny!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Xilis
Królewski Żołnież
Królewski Żołnież



Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/6

PostWysłany: Sob 16:16, 15 Kwi 2006    Temat postu: RE:

A ja bym chciał żeby nowy alkohol wprowadzili np. Vodka lubelska. Tak nudno tylko piwko popijać albo wino. Poza tym mogli by wprowadzić inny system strzału z łuku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum GOTHIC MAD Strona Główna -> Gothic III Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin